
Nowa funkcja sieci partnerskiej: Słowa kluczowe + Miejsca docelowe
Na karcie AdWords pojawiła się nowa zakładka "miejsca docelowe-nowość" w każdej grupie reklam. Można dzięki temu wybierać teraz miejsca dobierane wg słów kluczowych w sieci partnerów Google. Zmianie nastąpiło także: edycja kampanii i zakładka podsumowanie, teraz jest bardziej rozbudowana.
Wszyscy w branży SEM czekają jednak na jeszcze bardziej rewolucyjne nowości jakie google wprowadziło w USA, a mianowicie reklamy Ad press i Ad Tvs.
Dzięki wprowadzeniu nowej funkcji system Adwords może się wydać początkującym bardzo zaawansowany.
Teraz wraz z Google Analytics, konwersją i modułem e-commerce jest bardzo zaawansowanym i dość skomplikowanym systemem. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości trzeba całymi dniami nad nim pracować i ciągle analizować dane spływające z raportów, które mogą być zapisywane w csv i przetwarzane np. w Excelu i danych z Google Analytics. System Google Adwords jest potężnym narzędziem jeszcze w pełni nie dostrzeganym przez firmy.
Możecie Państwo zawsze zlecić prowadzenie i analizy swoich kampanii reklamowych takim firmom jak Maripoza.pl.
Więcej informacji o nowej funkcji słowa kluczowe-miejsca docelowe.
