Od 18.10.2008 w Google AdWords jest dostępna nowa funkcja, która pozwala na rozdzielanie wydanego budżetu na poszczególne kanały dystrybucji. Do tej pory było tak, że ilość kliknięć z poszczególnych kanałów tzn. z Google, z partnerów wyszukiwania i sieci kontekstowej były wyświetlane razem. Teraz można je rozbić na każdy kanał osobno.
W głównym panelu konta Google AdWords pojawia się napis statystyki i okienko wyboru:
1) podsumowanie
2) podziel: całe wyszukiwanie/sieć partnerska
3) podziel: wyszukiwarka Google/partnerzy wyszukiwania/siec partnerska
4) wyświetlaj tylko wyszukiwarka Google/partnerzy wyszukiwania
5) wyświetlaj tylko: wyszukiwarka Google
6) wyświetlaj tylko: partnerzy wyszukiwania
7) wyświetlaj tylko: sieć partnerów
Jest to bardzo pomocna funkcja, gdyż do tej pory trzeba było używać raportów, aby dowiedzieć się jak jest dzielony budżet kampanii na poszczególne grupy kampanii.
Jak zasilamy sondy kosmiczne? Oto jeden z ważniejszych sposobów
-
Jak zasilane są sondy kosmiczne, które przemierzają najdalsze zakątki
Układu Słonecznego, gdzie światło naszej gwiazdy (celem zasilenia sondy)
jest już zby...
4 godziny temu