Od 18.10.2008 w Google AdWords jest dostępna nowa funkcja, która pozwala na rozdzielanie wydanego budżetu na poszczególne kanały dystrybucji. Do tej pory było tak, że ilość kliknięć z poszczególnych kanałów tzn. z Google, z partnerów wyszukiwania i sieci kontekstowej były wyświetlane razem. Teraz można je rozbić na każdy kanał osobno.
W głównym panelu konta Google AdWords pojawia się napis statystyki i okienko wyboru:
1) podsumowanie
2) podziel: całe wyszukiwanie/sieć partnerska
3) podziel: wyszukiwarka Google/partnerzy wyszukiwania/siec partnerska
4) wyświetlaj tylko wyszukiwarka Google/partnerzy wyszukiwania
5) wyświetlaj tylko: wyszukiwarka Google
6) wyświetlaj tylko: partnerzy wyszukiwania
7) wyświetlaj tylko: sieć partnerów
Jest to bardzo pomocna funkcja, gdyż do tej pory trzeba było używać raportów, aby dowiedzieć się jak jest dzielony budżet kampanii na poszczególne grupy kampanii.
Naukowcy odkryli w jamie ustnej myszy cząsteczkę, która przyspiesza gojenie
ran – występuje też u ludzi
-
Naukowcy odkryli, że cząsteczka obecna w jamie ustnej myszy może znacząco
przyspieszyć gojenie ran, co otwiera nowe możliwości leczenia u ludzi.
7 godzin temu