poniedziałek, 11 sierpnia 2008

Formułowanie reklam w Adwords

{{en|A simulation of the original design of th...Image via WikipediaFormułowanie reklam dla systemu AdWords nie jest prosta, ponieważ nie ma zbyt dużo miejsca na wykorzystanie pod przekaz reklamowy. Ponadto wiele słów jest bardzo konkurencyjna, stąd pojawia się konieczność odpowiedniego wyróżnienia.
Niech przykładem będzie słowo gps wpisane do przeglądarki google. Pojawia się wiele linków sponsorowanych na to zapytanie po prawej stronie i u góry na naturalnymi wynikami wyszukiwania. W zasadzie tylko dwie reklamy wyróżniają się z tej grupy reklam:
  1. Gps

    Z Nami Nigdy Się Nie Zgubisz
    Sprawdź Naszą Najnowszą Ofertę
    Orange.pl
  2. Nawigacja gps na telefon

    Nawigacja bez korków samochodowych.
    Nawigacja XXI wieku. Zapraszamy!
    www.NaviExpert.pl/GPS
Pierwsza ma krótki tytuł dokładnie taki jak się wpisało w wyszukiwarkę. Każde słowo jest wyróżnione z dużej litery. Wyróżnia się to na tle innych reklam. Druga z reklam ma długi tytuł ale wyjaśniający dokładnie o to chodzi w tym przekazie. Wskazana jest także najważniejsza cecha, czyli nawigacja bez korków. Jest także wezwanie do działania, czyli słowo zapraszamy.

Zemanta Pixie
dodajdo.com

Co warto przeczytać w internecie!