Blog zajmuje się pozycjonowaniem i linkami sponsorowanymi w Polsce i za granicą oraz mierzeniem skuteczności i działań ecommerce.Zajmuje się analizami Google Analytics , Google Trends, analizami ekonometrycznymi skuteczności reklam internetowych i nie tylko!
Image via WikipediaFormułowanie reklam dla systemu AdWords nie jest prosta, ponieważ nie ma zbyt dużo miejsca na wykorzystanie pod przekaz reklamowy. Ponadto wiele słów jest bardzo konkurencyjna, stąd pojawia się konieczność odpowiedniego wyróżnienia. Niech przykładem będzie słowo gps wpisane do przeglądarki google. Pojawia się wiele linków sponsorowanych na to zapytanie po prawej stronie i u góry na naturalnymi wynikami wyszukiwania. W zasadzie tylko dwie reklamy wyróżniają się z tej grupy reklam:
Nawigacja bez korków samochodowych. Nawigacja XXI wieku. Zapraszamy! www.NaviExpert.pl/GPS
Pierwsza ma krótki tytuł dokładnie taki jak się wpisało w wyszukiwarkę. Każde słowo jest wyróżnione z dużej litery. Wyróżnia się to na tle innych reklam. Druga z reklam ma długi tytuł ale wyjaśniający dokładnie o to chodzi w tym przekazie. Wskazana jest także najważniejsza cecha, czyli nawigacja bez korków. Jest także wezwanie do działania, czyli słowo zapraszamy.
Zapisz się na jubileuszowy 25 SEMcamp
-
Jak już pisałem niedawno, 16 października odbędzie się kolejny, 25 już
SEMcamp. W sumie będzie to jubileuszowe wydanie 🙂 Tematem przewodnim tej
edycji będ...